Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Recherche

22 mars 2014 6 22 /03 /mars /2014 14:24

Pekin express

 

Julie è Denis finalisti di l'emissione Pekin Express in 2013 ci anu fattu u piacè di passà una stonda nant'à l'onde di Voce Nustrale. Stonda magnifica cù qualchi surpresa, messagii di Salim è Linda vincidore  di l'emissione, Jean Do amicu di Denis è e più belle cacciate fatte durante l'arregistramentu di Aleria Espress realizatu da Dumè Monti è a squadra di I Kongoni.

 

  pekin 2

Les petites fans de Julie et Denis présentes à la radio pour la photo souvenir.

Partager cet article
Repost0

commentaires

V
Superbe article qui m’a donné de vrais pistes pour mes articles à moi. Je testerai dès le prochain article. Pour dire j’ai même mis la page dans mes favoris.
Répondre

Articles RÉCents